Specifikációk

4G Civic B18 Turbo Time Attack4G Civic D13 4H
MOTORMOTOR
– B18C4 blokk
– Arias 9.1:1 dugattyúk
– Manley kovácsolt hajtókarok
– King Racing csapágyak
– ACL Race olajpumpa
– PR3-1 B16 hengerfej
– GSR vezérműtengelyek
– Hengerenkénti gyújtás
– T3/T4 hibrid Garrett turbo
– Turbosmart wastegate
– HKS SSQV lefújó szelep
– D13B2 blokk
– P29 dugattyúk
– King Racing csapágyak
– D16Z6 hengerfej
– Hengerenkénti gyújtás
VÁLTÓVÁLTÓ
– S80 Integra Type-R váltó
– Egyedi 70nm-re előfeszített Torsen sperr difi (Gearbox.hu)
ELEKTRONIKAELEKTRONIKA
– P28 ECU
NeptuneRTP (Moates Demon2 emulátor + NeptuneRTP szoftver)
– TFSI PWM elektronikus turbónyomás szabályzó (ECU vezérli)
– Programozás: Linszter Tuned
– Amazon Fire tablet + TunerView program
– Boost By Gear (1.: 0.4bar, 2.: 0.5bar, 3-4-5.: 0.8bar)
– ECUMaster EMU Black Standalone ECU
– Amazon Fire tablet + TunerView program
– Programozás, kábelezés: Linszter Tuned
HŰTÉSHŰTÉS
– Tegiwa vastag vízhűtő
– 25 soros olajhűtő termosztátos adapterrel
– 700x240x65 Turboworks intercooler
– Tegiwa vastag vízhűtő
ÜZEMANYAG RENDSZERÜZEMANYAG RENDSZER
– Egyedi 20 literes alu üzemanyag tank
– Egyedi 3 literes kiegyenlítő tartály
– 2db Walbro 255l/h üzemanyag pumpa
– Páncél üzemanyag csövek
– Gyári benzin híd
– 1000ccm Bosch injektorok
– Walbro 255l/h üzemanyag pumpa
– 240ccm Honda injektorok
KIPUFOGÓKIPUFOGÓ
– Egyedi Kos leömlő
– Egyedi 2,5″-os rozsdamentes üres rendszer V-band csatlakozással
– 4-2-1 leömlő
– Egyedi rendszer
FUTÓMŰFUTÓMŰ
– Egyedileg gyártott Traction bar (Full Race dokumentáció alapján, kisebb kiegészítésekkel) 
– Bilstein 25 fokozatban állítható egycsöves lengéscsillapító 11kNs/m keménységű (Katona Gábor munkája).
– Elől 120kN/m, Hátul 90kN/m KW rugók
– Az összes szilent zöld poliuretán, nagyszilent piros.
– Elől 25,5mm, Hátul 19mm Ultra Racing stabilizátor
– I-VT csonkálványok
– Egyedileg gyártott tőcsavarok
– Elől 2,5cm, Hátul 4cm nyomtávszélesítő
– Kosei K1 TS 17*7 Ultra light (6,3kg) felnik
– Achilles ATR K-Sport 225/45/17 semi-slick
KORMÁNYZÁSKORMÁNYZÁS
– Gyári nem szervós kormánymű
– Suzuki Ignis elektromos szervó
– Egyedi kormányoszlop
FÉKFÉK
– 1″ főfékhenger
– Réz direkt fékkőr (ABS nélkül)
– Wilwood fékerő szabályzó
Elől:
– Wilwood dynalight 4dugós nyergek
– 310mm-es Wilwood fúrt, mart fékszalag
– Ferodo DS3000 fékbetét
Hátul:
– Gyári VTI nyereg
– 240mm-es Brembo féktárcsa
– EBC Yelowstuff fékbetét
KAROSSZÉRIAKAROSSZÉRIA
– EE9 i-VT gyári kaszni
– Homolog bukócső
– Polikarbonát ablakok
– Hátsó sárvédőívek szélesítve
– Egyedi homlokfal csőből
– Egyedi motor felfogatási pontok
Üvegszálas: 
– Ajtók
– Csomagtér ajtó + szárny
– Motorháztető
– Szélesített első sárvédők
– Egyedi első – hátsó lökhárító
– Egyedi küszöbtakaró aero szoknya
BELTÉRBELTÉR
– BRIDE low max üvegszálas ülés
– Sabelt Racer lejárt homolog üvegszálas ülés
– LMS lejárt homolog körcsatos 4 pontos öv pár
– Polikarbonát ablakok